tisdag 21 april 2009

Saga battlar!

Hot news! Saga har blivit utmanad i en Word Battle – ett slags skrivduell – på Kapitel 1 (www.kapitel1.se).

Det blir en blodig uppgörelse, kan man ana, eftersom min motståndare är Johan Castor, författare till bland annat den fenomenala rysarromanen "Illusionens verklighet" (http://www.kapitel1.se/johan-castor-a-k-a--j-c-the-2nd/illusionens-verklighet). Domare är den undersköna och superbegåvade Christine Ljungqvist.

Vi får ett ämne och 45 svettiga minuter att producera 600-1000 ord. Folkets röst avgör.

Battlandet begynner på söndag, den 26 april kl 19.00. Don't miss!

4 kommentarer:

Fred Anderson sa...

Vad coolt! OM jag kommer ihåg så ska jag försöka hålla koll på er :)

Saga Torstensson sa...

Jag kommer att göra bort mig sanslöst. Men det har väl också ett underhållningsvärde...

Fred Anderson sa...

Det tror jag inte!

Saga Torstensson sa...

Du är för snäll, Fred!