fredag 8 maj 2009

Go' natt!

Good night, everybody!

7 kommentarer:

M sa...

Tittade förbi av en slump... Fin sida!! Ha en god natt!!

/Morgan

Fred Anderson sa...

Jag önskar jag kunde säga god natt åt jobbet så att jag fick lugn och ro att skriva :)

Hur är det med dig?

Saga Torstensson sa...

Jag känner precis som du. Tänk om man typ slapp jobba halva året, så att man kunde sitta och skriva. Det hade jag inte dött av.

Tänkte tagga ner lite med Kapitel 1. Det känns som om man inte kommer så mycket längre med det. Kanske försöka skriva ihop något längre och skicka till förlag. Man kan väl åtminstone testa. Det måste du också göra! Jag vill verkligen ha din bok i tryck. Jag tänker beställa din bloggbok också så klart.

Din blogg är för övrigt bland det bästa jag upptäckt genom K1. Vi håller kontakten så klart.

Kram

elisabeth sa...

Hej Saga!
jag lämnar också K1 nu. Känns så trist med tävlingar och annat. Men om du vill maila mig så har jag elisabeth@djingis.se privat.
Hejhej

Fred Anderson sa...

Nä, beställ inte bloggboken!

Vulkan kan har blivit så dyrt och jag tycker inte man ska stödja sådana priser... jag ska ta bort boken så småningom ändå :) Det är bara en bloggbok och inget annat.

Jomen, tänk om man hade tid och talang att skriva ihop något förlags-intressant... :/

Saga Torstensson sa...

Du kan skylla på tidsbrist, Fred. Men avsaknad av talang...? Är du galen?

Du blir helt enkelt tvungen att skriva något riktigt genialt och få det utgivet så att jag kan läsa det. Lova det!

Fred Anderson sa...

Jag har dolt min samling på Kapitel1 nu. Ska arbeta med den i fred. Får jag inget napp nånstans så ger jag ut den själv.

Såg att du hade tagit bort din sida, eller klickade jag fel?

Fick du mitt mail?