fredag 2 januari 2009

Jag är med!

Hej, underbara människor. Jag har varit med på författarsajten Kapitel1.se hela hösten nu och tampats med alla dessa skickliga skribenter från olika håll i landet. Det har varit enormt spännande och kul och jag är så glad över alla härliga människor som varit inne och läst mina texter och kommenterat och satt betyg. Det har varit ett sant äventyr.

Lilla Saga har rasat på listorna och fortsätter neråt. Jag har inte lyckats hålla läsarnas intresse och nyfikenhet vid liv. Det är så klart lite tråkigt för mig som blivit så bortskämd av alla värmande ord. Men jag tänker försöka hänga mig kvar. Nu när jag varit med så här länge så vill jag faktiskt vara med och tävla.

Jag ställer upp med en novellsamling, Samlade Sagor, med nya och tidigare publicerade historier. Och med min roman Köttskörd, om det blir något av det.

Det gör ingenting om det inte går så bra. Jag lär mig så mycket på det här och lusten att skriva blir bara större och större. Saga kommer att komma igen med många fasansfulla och osmakliga upplevelser under 2009, räkna med det!

Och ha det fasansfullt bra!

Inga kommentarer: