onsdag 20 augusti 2008

It's alive!

Hej, potentiella bloggläsare. Jag är en helt vanlig västkusttjej. (Ja, "helt vanlig" är väl att ta i; byt ut mot "totalt vrickad".) Jag har en passion i livet: att skriva. (Förresten, stryk "passion i livet", det är i starkaste laget, jag har faktiskt bara hållit på med det här i två månader...)

Jag skriver skräckberättelser som jag publicerar på webben (checka in mig på novellsajten http://www.veckansnovell.se/!) Jag drömmer om att bli läst, hitta någon som gillar det jag gör. (Förutom jag själv då.)

Det vore kul att komma i kontakt med andra som skriver. Vi kunde ha ett kul utbyte, läsa varandras texter, kritisera, snacka skit.

Om ni inte har något för er, kolla in min coola MySpace-sida på www.myspace.com/sagatorstensson.

Ha en gyllene dag!

Inga kommentarer: